Bebeğim 10 aylık çok güzel emiyordu hatta katı gıda pek istemiyor hep emmek istiyordu ancak üç dört gündür hasta burnu tıkalıydı öksürüyordu o günden beri emmek istemiyor. Sütümü sağıp biberonla veriyorum belki ilgisini çeker diye çikolata sürdüm son çare ama yok kesinlikle itiyor emzirmeye çalıştıkça. Çok üzülüyorum emzirme sonlandı mı şimdi yani? Bu durumu yaşayanlar var mı ve düzeldi mi?