Biz o ayda yeni yeni kahvaltıya geçmiştik lor peyniri yumurta sarısı bazen omlet pankek vs yediriyordum kahvaltıdan sonra uyuyordu sadece mama kullandığımız için ek gıda ile mama arasına 1,5 ya da 2 saat koyuyorum bazen açlık durumuna göre 3 oluyor ama tabi şu an 10 aylık benim oğlum sizin ek gıda öğününü sanırım ara öğünle birlikte 3 oluyor o zaman 1,5 -2 saat sonra mama verirsiniz bide açlık durumunu daha iyi bilirsiniz bebeğinizin ona göre bir düzen oluşturabilirsiniz