hilaldabaan sağ çıktık çıkmasına da bu seferde aşırı anneci oldu benimki 😂 yapışık geziyoruz desem yeri bi hafta sonra 10 aylık olucak kızım ayrılık kaygısı başladı bu 8, ay atağında uyku düzeni bozuldu gece 1 lerde zar zor uyutuyoruz 😂 her seviye atlattığımız seviyeden daha zor 😂