eserekli_kiz11 cevabınız için teşekkür ederim 😍 bu öyle el ayak hastalığı değil sanırım yere atıp da tekrar eline alıp yediği bir şeyden olmuş gibi küçük bir yara 3 gündür var hemen dudağının iç kısmında ne versem ağrıyor diye yemiyor. Pilav falan vereyim bide inşallah düzelir sizede geçmiş olsun Allah şifalarını versin 💜