Kızlar cilt bakımı için önce hiçbişey yapmıyordum son zamanlarda cildimdeki lekelerden sivilceler den rahatsız olduğum için
Known. Diye bir markanın sebum dengeliyici setini aldım cildim yağlı bir cilt (setin içeriği temizleme jeli.tonik. serum ) ama ilk yaptığımda bi tuhaf hissetim Sanki cildim çok hafif kızardı gibi ilk defa cilt bakımı yaptığım için mi yoksa iyimi gelmedi o set birde nemlendirici sürmemiştim ondan olabilir mi ? (sabah akşam yapacaktım cilt bakımını Boyle olunca sabah sadece (arko nemin besleyici ceytinyağlı kremini sürdüm ) yardımcı olursanız sevinirim