Bebeğimde gürültülü kaka, hafif mukuslu kaka var. Fakat bunlar tek başına yeterli belirti değil dendigi için alerji değildir dedim. Sonra cilt döküntüsü başladı. Birkaç gün sonra muayenemiz var. Doktora foto attım, bir krem söyledi muayeneye gelene kadar kullanayım diye. Alerji de olabilir dedi. Ben kremi 3 gündür sürüyorum ve. O döküntüler iyileşmeye başladı. Bu durum alerji olmadığının kanıtı mıdır acaba?