Bebeğim 3 aylık philips avent biberon kullanıyoruz 1 numara. Ucu çok küçüktü yoruluyor diye kürdan ile deldim sanırım fazla delinmiş 🫣 beslerken çok hızlı akıyor bebeğim de korkuyor hatta biberonu itiyor fazla geldiğinde. Eczanelerde bulabilir miyim değiştirebilir miyim ucunu