Arkadaşlar merhabalar Kasım ayında Tr….nyol uygulamasından oğluma yatak aldım.
Sıfır paketli poşetini dahi biz açtık geldiğinde bi koku vardı ben bunu 2-3 gün balkonda tuttum kokusu çıksın diye ama çıkmadı sonra yine koyduk 1 hafta kadar kaldı orda koku azaldı ama yine hafiften bu koku var gündüzleri balkona alıp gece odaya alıyorum yağmur filan yağar diye aama sabah oğlusun odasına girince hatt kapısının önünde koku başlıyor iadede edemiyoruz süre doldu ya satıcıyada sordum bi kaç gğn havalandırın ucucu koku fikan dedi ama gitmiyor resmen bu koku nası gider yoksa atıcam yatağı resmen