Hunilianne Yedaarven teşekkür ederim, göğsümü sıktığımda süt geliyor hatta fışkırır tarzda geliyor rahatsız etmesin diye makaslayip veriyorum ama yine de yapmaya devam ediyor denmeli gazdanmis. Çıkartıp devam edevegim .
Nimet-46 Hunilianne gazı var canım bebeğin benimki de öyle sütün var dır bilirsin zaten emerken gaz olyır zorlanıyor memeyi sündürüyor kuzum 😂👶🏻
Sema6666 Hunilianne saglk ocagindaki ebe soledi cnm 10 ile 20 dakka araso dedi sutune bagli bide cksa nedn doymasn ki doymasa uyumaz aglar sahsn bnmki doyuyo ck sukir bzde 33 gunlugz
Hunilianne Sema6666 ben de doyduğunu düşünüyorum bezler hep dolu dolu masallah. Kilo alimi da normal diyo doktoru. Ben daha onceleri sağıp veriyordum da bir haftadır sagmayi bıraktım sadece emziriyorum. Inşallah zayıflatmam çocuğu
aybukemom Hunilianne gazdan canım gazdan bizde o dertten muzdaribiz sancı gelince memeyi çekiştiriyor
Hunilianne aybukemom sanki dişleri varmış gibi tutup cekiyo kendini de geriye atıyor kuşuM yaa çok sıkıntısı var
Hunilianne Sema6666 23 gün yogunbakimda kalmıştı orda biberona alıştı emmiyordu. O yüzden sağmam gerekiyordu.
Alinduru Hunilianne sadece süt az gelince değil tazyik olunca da bebekler kızıyor ve o şekilde yapıyormuş ve tabi bir de gazdan. Emzirirken öyle yaptığı zaman gazını çıkarıp tekrar emzirmeye devam etmek gerekiyor
Hunilianne Nazliprensesinannesi sut geliyo yaa hatta sıkınca fışkırıyor. Damak kaşınma için erken değil mi daha 2 aylık olcak