bizanneyiz28 benim sütüm de vardı ama ben uykusuzluğa gelen bi insan değilim kendimi biliyorum huysuz aksi olurum enerjik olamam bebeğime yetemem diye doğduğundan beri yatmadan mama veriyorum.23:40 bizim mama saatimiz. Gece uyanmak nedir bilmez.doğduğundan beri saat 5 6 anca uyanır. Bazen sabah 7 ye kadar uyuduğunu biliyorum. Evet bizler anneyiz ama kendimizi zaten her şekilde feda ediyoruz zaten. Biraz da kendi sağlığımızı düşünmek bencilce değil. Aksine sen uykunu alacaksın ki bebeğine yetesin. Sonra sabaha karşı bir kalkIyorsun göğüslerin dolmuş, uykunu almışsın. Hem kendine hem bebeğine yetiyorsun..