merveyavuzz Günaydın anneler, dün gece sütümü sağmıştım hemen dolaba koydum alt rafına. Şimdi bakıyorum ki üstte böyle köpüklenme olmuş acaba sütün yağı mı yoksa bozulmuş mu? [https://mutluresim.com/images/2025/01/11/1YCNmu.jpeg]
Credcent merveyavuzz ben sağınca da böyle oluyor. Yağlı kısım üste çıkıyor. Çalkalayınca ısıtınca homojen kıvama geri geliyor
seherdefne Sütün yağı canım.. sütü biberonla karıştır biberonun kenarında kesik süt parçacıkları görürsen kesilmiştir
bebekhemsiresianne Günaydın bu sütün yağı gayet normal, bebek yoğun bakımda dolapta bekleyen sütlerin hepsi böyle, verin bi sorun olmaz.