Merhaba hanımlar 27 gün önce sezaryenle doğum yaptım. 6 kilo verdim ve göbeğim hala 4 5 ay lık gibi duruyor. Ameliyattan 5 gün sonra medikallerde satılan korseden aldım ama kullanışlı değil. Owli korseyimduydım kullanıp faydasını gören var mı? Bu göbek ne zaman gidecek nasıl gidecek?