Tubiyl1 bizimki 10 aylık hala sivilce gibi kabuk var kaldirmiyorum hemşire kendisi düşer dedi yani uzun süren bir işlem bizimki birkaç kere kendi kendine kalktı banyo sonrası tekrar yenisi çıktı öyle öyle sivilce gibi olup küçülüp kabuk bağlayıp kendini yok ediyor dedi hemsire