Gündüzleri gittiğiniz odaya pusetle taşıyın derin uykuya geçmesin. Biz de 2.5 aylığız ben böyle alıştırdım gece uykusuna doktorumuz önermişti. Gaz içinde damla isteyin önersin doktorunuz. 1 aylıkken başladık biz o bitmeyen ıh tıs hafiflemişti. Beyaz gürültü hiç istemedi kızım pış pış sesiyle uyutuyorum. Kundak yaptırmadım ben kayınvalidem yarımm kundak yapr ona bıraktığım zaman. Sadece ellerini battaniye içine koyuyoruz yoksa sürekli gözünü kaşıyor benimki de. Eşim kucağında uyutuyor, ben ayağımda sallıyorum, kayınvalidem demir beşikte sallar. Hepsine alıştı şükür şu şekilde uyucam demez maşallah. 2.5 aylık olduk biz