bakkalemzigi 2 yaşında kızım her gece sorunsuz yatardı bugün yatırdım yine uyandı tekrar yatırdım ağlayarak yine kalktı asla uyumuyor sakinleşmiyor bir yeri mi ağrıyor acaba söylemiyorda ateşi yok diş değil ne olabilir acaba hastaneye mi götürsem ?
Bebetonunmotheri bakkalemzigi okuyun bol bol (Bazilari nazara inanmaz) benim kizımda oyle olunca okuyordum Ondan sonra daha rahat daliyor uykuya Sanki inliyor gibiydi
bakkalemzigi Bebetonunmotheri bende inanırım okudum canım çok sağol galiba grip oluyor normal de ateş olmasa gece böyle yapmazdı ondan anlamadım