metehankub 3 yaşında kızım hala aynı. Asla uyumuyor. Bugun 2 de yattı zorla yatırdım. Gündüz uykusuda hiö yapmıyor. 7 aylık oğlum var oda artık diş dönemine girdi onunda uykusu sıkıntı. Kızım bebekken aşırı huysuz ve uykusuzdu. Sabahlara kadar ağlardım ilk anneligim acemiligim. Annem gelirdi hep allah razı olsun. Götürmedigim doktor kalmadı uyku damlaaı veriyordu doktor. Asla kullanamadım vicdanım rahat etmezdi kullanırsam biliyorum. Şuan hala aynı akşam 9 da yatsın gece 1 de 2 de kalkar uykusunu almış şekilde. Yada 2 den 3 ten aşagı yatmaz. Uyku düzeni çok kötü alıştım bnde artık eskisi kadar koymuyor