Benim oğlum 8 aylık olmak üzere, öncelikle yastık kullanmadığım için yatağının baş tarafını alttan destekle biraz yüksektiyorum. Şimdiye kadar öksürüğü olduğu zaman 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu özünü ılık suyla açıp içiriyordum şimdi sarımsak limon keçiboynuzu özü yapıyorum. Sürekli burnunu açıyorum. Bide uyumadığı zamanlar süveter giydiriyorum göğsü sırtı sıcak olsun diye