ademe Oğlum doğduğundan beri kolik bi bebekti ve mamaya besleniyor ama hala gaz sorunu yaşıyoruz o kadar gazını çıkartıp uyuyor ama hala geceleri gazdan ağlayarak uyanıyor artık ne yapacağımı şaşırdım ne zaman bitecek bu sorun
ademe melekkkizim biz de var maalesef gazını çıkartmadan asla uyumuyor. Kucağıma aldığımda direk ayaklarını topluyor oradan anlıyorum gazı olduğunu