Benim oglum 19 ay 5 günlük ben 4-5 ay kadar emzirip ayni zamanda mama ile gidiyordum oyle cok gelmedi sutum sol gogsumu emiyodu sagdan nefret ediyodu ikisinden toplam 120 yi gordum sadece sonrada zaten birakti istemedi artik 4. Ay atagi diye herhalde emmedi agladi surekli buna ragmen benim oglum bir kere hastalandi ondada hastanede yattik 1 hafta ishaldi sadece ama bu emzirenlerin bebekleri niye bu kadar hastalaniyor hani emzirmek bagisikligi kazandiriyordu ben mama veriyorum bir kere hastalandi emziren kimi gorsem iki uc hafta sonra gene hastalanmis oluyo bebegi bide beni korkuttular hep yok emzir bagisikligi dusuk olur bilmem ne emzirenleri gorduk