İyi geceler kızlar. En son buraya yazmakta buldum kendimi. Eskiden uyku düzenimiz vardı. Saatleri dahi belliydi. Şimdi belli olmayan bi saat düzenimiz var. Gündüzümüz gece gecemiz gündüz oldu. Ne zaman uyuması gerektiğini ne zaman kalkması gerektiğini kızım tamamen kendisi belirliyor. Yaklaşık 1 aydır böyle. Kendisi 18 aylık. Ve ben cok yoruldum artık dayanamıyorum. Geç yatırayım geç kalksın diyorum olmuyor. Erken yatırayım o zaman diyorum en azından birlikte uyuruz diyorum yine olmuyor. Aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık. Haftalardır uykusuz ve çaresizim.