gmsesra
Evet damla seklinde kullandım ufak plastik tüp şeklinde 5 ml oluyor bir tüp üzerinde yazar , doktorum bir gün boyunca bir tüp bitirebilirsin sıkıntı olmaz demişti , bebeğimin durumuma göre her altını açtığım da ya da uyuturken uyguluyordum, her bebek kendine gore farklidir tabiki ama özellikle emzirdikten sonra yapmiyordum çünkü midesini bulandırıyordu fizyolojik su ve gereksiz kusuyordu :) tavsiyem emzirmeden önce yapmak ya da emzirdikten bir süre sonra , zamanla düzene girince her gün bir tüp kullanmayacaksiniz zaten :)