helinmihra eşimin gündüz çok az gece fazla. Benimde genelde gün için sıcakta çok kötü oluyor. Gecede sıcaklayınca aynı. Gün içi serin yerdeysem sıfır kaşıntı. Hatta 3 gün eltimdeydim serin yerde kaldık hiç kaşıntım olmadı kaşınan yerlerim iyileşti bide deloday ilaç kullandım alerji kaşıntı için belki de omdan kaşıntım olmadı bilemiyorum.