nzlayz34 benimde bebeğim 40 günlükken uyuz olmuştu aşırı zor bir süreçti aylarca geçmedi , metrin krem kullandık ,kaşıntısı içinse kalmosan kullandık (rahatlatmıştı uyku süreleri bile uzamıştı ) daha sonra ise xabion pembe çocuklar için olanı kullandık , fakat sizde belirti olmasa bile tedavi olun , bi an önce geçsin inşallah ,