Reglim biteli 8 gün oldu geri çekilmeye korunuyorum dün gece çok feci mide bulantısından uyandım hatta lavaboya koşarak gittim o derece kötüydü bugün de kasık ağrılarım var iç bacaklarıma kramp giriyor sürekli ve fazlaca akıntım gelmeye başladı gebelik var mıdır ? Ya da şu an kan testi versem sonucunda gebelik olup olmadığı çıkar mı ?