Dcnk Bebeğim 3 ay 22 günlük 4 gündür kaka yapmıyor YouTube de bir doktorun gönderisinin altında yorumda kulak çöpüne zeytinyağ sürüp bir kaç kez makata sokunca yaptığını yazmışlar yapan var mı yada kakasını yapması için masaj ve zeytinyağ dışında ne önerebilirsiniz
_YanakReisinAnnesii Dcnk bebeğiniz buna bağışıklık kazanabilir ve kakasını hep o şekilde yapmaya devam edebilir. Teyzem kızını hep bu şekilde yaptırırdı ve bu durum resmen 6-7 yaşına kadar sürdü müdahale olmadan yapamıyordu maalesef. O yüzden ben dışarıdan müdahaleyi riskli buluyorum naçizane fikrim. Zeytinyağını günlük verirseniz etki edecektir. Mama dahi alsalar 10 güne kadar da normal kabul ediyor doktorlar,müdahale etmiyor geneli fitil vs. Benim oğlum sadece mamayla beslenirdi ve genelde 4-5 güne bir yapardı bu aylarda. Büyüdükçe düzene girdi bu durum.
karaniremm Dcnk bağışıklık falan kazanmaz ben yaptım hatta yapsın die fitil bile attım anında yapıyo bi kaç defa yap kulak çöpünü bacaklarını suratına dogru cekerek yap anında cıkartır
Elika00 Dcnk ben fısfıs şişesine kantaron yağı koymuştum pişik için de hep onu kullandım. Kabız gibi olduğunda popişi azıcık elimle iki kenardan tutup fısfıs yapıyordum. Kulak çöpü biraz hoş gelmedi bana. Fısfısla yapıyordu o yüzden kulak çöpünü denemedim
Minikkanarya Dcnk çay kaşığıyla zeytinyağını içirebilirsiniz isterseniz bende 2 kez falan yapmıştım şırıngaylada enjekte edebilirsiniz emiyorsa sizde zeytinyağdan için geçmiş olsun 🤲🏻
Rez Dcnk yapmadım ama duydum şok olmuştum, o ne öyle ne saçma bişiymiş, bir akraba yapıyordu kızına, artık büyümüştü 2 li yaşlardı sanıyorum hala yapamıyordu düşünün. Doktor desteği daha mantıklı
oziii1 Bu kadar küçük bebeğe bu yapılmaz. Bebeğiniz kakasını yapana kadar beklemeniz gerek süreç bu şekilde. Asla dokunmayın bebeğinize asla. Hatta Doktor Osman Gönülal videolarını izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.
nessi Benim bebeğimde yapamamıştı bi dönem vazelin sürüp masaj yap demişti çevrem denedim çok güzel kaka yapıyordu ama bu sefer desteksiz kaka yapmamaya başladı ağlıyordu saatlerce mamasını değiştirdim kendim yediklerime dikkat ettim ve mamasına zeytinyağı ekledim sonra zamanla düzeldi.
kaynanasavar Dcnk oğlum aşırı gazlı ve kakasını 4-5 gün sonunda yapıyor doktor bana çay kaşığıyla zeytinyağı içirmemi söyledi evet yaptı ama mukuslu yaptı zeytinyağından dolayı mı bilmiyorum ama aşırı rahatladı ben korktuğum için vermedim hemen ertesi gün bir daha gittim başka doktora kakasının arada böyle olabileceğini söyledi normal dedi ama yine de vermek istemedim bu yüzden de cam rendede armut rendeleyip suyunu içirdim bir iki çay kaşığı hatta bazen ne kadar çıktıysa o kadar rahatladı ki anlatamam hatta o kaka problemi ortadan kalktı bağırsakları düzene girdi sanırım çok şükür
lena90 Bana dogumdan sonra evimize gelen ebe bi tavsiye vermisti ates ölcer varya onu kulaninca da oluyor bana gerek olmadi ama dogdugunda doktorumuz 3gün hastanede hep atesini ölcmem gerekti her bez degisiminde her atesini ölctügümde de yapardi bebisim gülerdim bende yani ise yariyor😂
HaLe31 Dcnk dün yaptım bir işe yaramadı bizim de 4 gün oldu, ıkınma rahatsızlanma yok bıraktım artık kendi haline, normalde anne sütü alanlarda 7-10 güne kadar normalmiş ben mama da veriyorum bakalım nolcak
lena90 “Bebeğimin alt kısmına/arka tarafına anüsünden ateş ölçerin ucunu nazikçe yerleştiriyorsunuz . Böylece hem ateşini ölcüyorsunuz hem de bağırsaklarının rahatlamasına yardımcı oluyormus
bebek21 Dcnk ben hep yapıyordum kızım lüçükken sürekli kabuzdu şuan 10 aylık kendi yapıyor çok şükür işe yarıyordu bizde