Gece uyanmıyorsa sessiz ol, kimseye söyleme😄 ve o bebeği yavaşça beşiğine bırak😄 çişini kakasını yapıyorsa, kilo alımı da normal aralıktaysa doyuyordur, içini ferah tut. Ek gıda da alıyormuş maşallah, ihtiyacı olana ulaşır o. Farklı marka mamayı bir dene, yine aynı oranda içiyorsa bebeğin lazım da nasibi de budur demek ki, daha fazlasını istesen de yediremezsin. Bir de anne sütü alıyor mu? Alıyorsa hem ek gıda hem anne sütü yetiyor mamaya gerek kalmıyor olabilir. Anne sütü almıyorsa (emzirmeye engel bir durumun yoksa) emzirmeyi dene, bazı bebeklerde sonradan memeye düşüp mamayı reddettiğini duydum.