Merhaba benim oğlumda üç aylık ve sanki postu ben açtım öyle aynı şeyleri yaşamışız :) tabiri caizse yirtinarak uyandı bugün bir kac kez uykusundan ama böyle bir aglama yok parçaladı kendini ve asla susmadı 🥲 ve çok salyası akıyor. Bu aylar da damaklarda sertleşme oluyormuş onun ağrisi olabilir..Allah yardımcımız olsun 💞