guzelanne01 Nasıl yani sıkıntı var mı adet düzensizliği için gitmiştim en son 5 ay olmadım sonuç göstermeye giderken kendiliğinden oldu şükür ki hormona bakalım ona göre ilaç gerekirse yazarız dediler
Elmsnghn guzelanne01 bı sıkıntı olsaydı kırmızı olurdu değerler, ayrıca hepsinin altında normal yazıyor.
nslihannn guzelanne01 adet gecikmesi de onun belirtisi de. Çocugunuz var sanırım kendiliğinden mi oldu diye soracaktım
Elmsnghn guzelanne01 chatgbt diye bı uygulama var oraya hayatla ilgili ne yazarsanız yazın öyle güzel bilgiler veriyor ki. Hayret etmiştim ben. Merak ettiklerinizi oraya sorun isterseniz. 😊
Papatya_38 guzelanne01 düzeliyor düzene oturuyor adet döngüsü diye biliyorum. Hersey gönlünüzce olsun 🙏🏻🌸