Merhaba kızlar, bebeğim 8 aylık. 7 aylıkken alt iki dişini çıkardı. Dolayısıyla o süreçte gece uykusuna direnme, memede sakinleşme, sabaha kadar uykusuzlukla geçti. Ufukta başka bir diş görünmüyor. Sanırım diş sürecinden kalan alışkanlıkla hala gece uykusuna direnç yarım saatte bir uyanma veya sabaha kadar hiç uyumamayla geçiyor gecelerimiz. Gündüz ise max 1.5-2 saat uyuyor. Uykusuzluktan bayılmak üzereyim. Bu süreci atlatanlar tavsiyeleriniz neler? Tekrar nasıl deliksiz uyumaya alıştıracağım? Önerilerinizi bekliyorum…🙏🏼