Babymom__ Kızlar ayın 9’unda regl olmam gerekiyordu iki gün gecikti ya normalde ⅔ gün gecikir ama bayağıdır olmuyordu gecikmeler acaba yeni yıla girdik o yüzden mi oldu
burcakyerturk Babymom__ yeni yıl diye korunmayı bıraktıysanız 🙂 şaka yapıyorum ama olabilir gecikmeler yılla ne alakası var 🙂
HeeSenCokBiliyon Babymom__ tabii ki de yeni yıla girdik diye gecikme olmuş 2025 de her ay gecikecekmiş ya hatta bazı aylar olmayacakmışız!!!
Lolik Babymom__ Yumurtalıklar: ooo 2025 gelmiş 2024 de çok çalıştım şimdi biraz pinekliyim sldkkskdkd
Babymom__ burcakyerturk ahah yok kız korunmayı bırakmadım oluyor bazen gecikmeler ama ne bileyim her ay düzenli geliyordu bakalım bekleyeyim 1 2 gün daha 🥹😀
burcakyerturk Babymom__ ben mesela yeni yıl yeni bebeyle gelsin diye bıraktım ne bebek geldi ne de regl bende geciktim 😂
Ronron Babymom__ korkmayın ya benim bu ay tam 12 gün gecikti bgn yeni oldum bi baya kişi bu aydan şikayetçiydi bende anlamadım