Bebeğim 15 aylık 2-3 gecedir burnundan nefes alamıyor uyumadan serum fizyolojik yapıyorum yastığına cold mix dokuyorum kafasını yüksek yapıp yatırmaya çalışıyorum ama yine de rahatlamıyor önerdiğiniz birşey varmı? sabahlara kadar uyuyamıyor 2-3 gecedir