Pamsdream inanın yün candır. Bende geçen gün ozdilekten yün yastık aldım iki hafta oldu. Ve çok memnun kaldim. Şu an bile doktorlar yün diyor. Visco polyester falan hepsinin ileride sıkıntısı çıkıyo. Pamukta evlenirken kendim.icin almıştım o belli süre sonra top top oluyo o yuzdn pek önermem.