guzelanne01 Biz babasız hiç çıkmıyoruz yarın çıkalım pek işim de yok napabilirim oyun alanı dışında o girince hemen hastalanıyor her seferinde hasta oldu o yüzden
Mugerrr guzelanne01 Keçiören’de deniz dünyası var belki gitmişsinizdir. Sincan’da hayvanat bahçesi var. Harikalar diyarı var. Biz etimesgutta oturuyorduk oğlumu buralara götürüyordum.
Elmsnghn guzelanne01 ben de geçen gün oğlumu aldım evcil hayvanlar parkına gittim çok güzel vakit geçirdik anne oğul tavsiye ederim. Defalarca gittik ama anne oğul daha baskaydi sanki😅
merkursavascisi_06 guzelanne01 hava soğuk olmazsa evcil hayvanlar parkına ya da akvaryuma gitsenize😍 ıhlamur vadisinde bu dediğim yerler bilmiyosanız eğer