meralulker oğlum doğduğunda 3 yerinde hemanjiom vardı. Git gide büyüyolardı ve rengi baya koyulaşmıştı. Göbeğinde, avucunda,saç dibinde vardı . 4 doktora götürdüm emin olmak için ilaçları kalp ilacı olduğu için . 4 üdr başlamamızı söyledi özellikle saç dibi ve avucundaki için . Hayati bölgede yada görsel açıdan olduğu zaman doktorlar başlatmak istiyorlar ilacı . Damlayı sordum bende doktor kalp ilacıyla aynı içerik demişti ama bize şurup verdi. 4 aylıkken başladık . O kadar memnun kaldı ki göbeğindeki gitti sayılır. Saç dibinde kinin rengi soldu şişi indi . Avcundakinin rengi soldu. 8 aylıkken bıraktık. Doktor artık kendi kendine geçebilme dönemine geldi dedi. Şuan 1 yaşında. İlacı bıraktığımız gibi hatta göbeğindeki gidiyor. Ama saç dibinde kinin rengi koyulaşmaya başldı doktor geçer oda zamanla dedi . Arkadaşımın kızınında poposunda var ilaç kullanmadı kendiliğinden geçti. Yani kendi kendine geçebiliyo ama bazı kişilerde geçmeyebilirde. Bezli olduğu için genital bölgede pişik olma durumu var ve kanama olduğunda zor duruyormuş ben yaşamadım. Arkadaşım pişik olmamasına çok özen göteriyordu yara oluyordu pişik olduğunda. Onun bebeğide 1 yaşında . Biraz uzun oldu kusara bakmayın ☺️