Merhaba herkese.. kızım artık desteksiz üç dört adım atıyor sonra yorulup oturuyor ama çok istekli sürekli ayakta yürümeye çabalıyor. Yürümediği zamanlarda da tutunarak geziniyor mutlaka. Artık ilk adım ayakkabısı alayım diyorum ama tam iyice öğrendikten sonra mı alsam iyi olur yoksa şimdiden alıp dışarıya çıkarkende kullansa mı ? Ayrıca varsa önerebileceğiniz iyi bir marka yazarsanız mutlu olurum 🩶