Merhaba arkadaşlar yaklaşık 5 6 aydır altın süt ve activia ile mayalama yapıyorum. Taş gibi yoğurt olurdu ama son 10 seferdir filan asla tutmuyor yoğurt nedenini anlamadım. Aynı olduğu gibi süt şeklinde kalıyor. Sorum şu ; olmadığı için tekrar 75 derece fırınlama yapıyorum her seferinde mecbur. Ama bu şekilde bir zararı var mı acaba sağlığa ?