sehna Dün olduk aşı dün iyidi bugün sabahtan beri sadece 1 saatlik uykuyla duruo uyuyamıyo çocuk akşamdan sonrada sürekli ağlama huzursuzluk memeyi zor alıyor geze geze emzriyom resmem yoruldu çocuk gözleri şişti biraz uyuşmuyo
bitrakyali sehna geçen hafta bunu birebir deneyimlemiş biri olarak yazıyorum 3 gün boyunca huzursuzluğu devam etti hep ağladı. O 3 gün yıprandım resmen. Sonra doktorumuza danıştım ve fitil vermemi söyledi o biraz rahatlattı ateşi yoktu ama muhtemelen ağrısı vardı. Çabucak atlatın inşallah 🙏🏻
sehna defnevedoruk 1 çay kaşığı verdim şırıngayla simdj uyudu zar zor ama inşallah iyi bi uyur halim kalmadı çok yoruldum çocuğum mahfoldu ya
sehna bitrakyali aynen benimkide öyle ateş yok aksam Beri ikimizde perişan olduk acaba doktora sormadsn fitil versem bişey olur mu yarım mi verdiniz bütün mü
bitrakyali sehna paranox s fitil yarım verdim ben ama siz yine de danışın doktora bebeğin kilosuna göre veriyorlar