Merhaba arkadaşlar 70×110 ölçüşerinde park beşik kullanıyoruz da içine acil yatak almamız gerek var mı öneriniz? Elinde temiz yatak olup satan varsa da olabilir. Ya da kullanıp memnun kaldığınız bi marka var mı?
İşbir yatağınkine baktım güzel ama çok pahalı 4 bin de verilmez bi süngere bence 😂 yataşa baktım o da güzelmiş fiyatı da uygun ama yine tecrübelerinize sığınmadan almayım dedim 🤗