Benim oğlumda da vardı ve ben 5 aylık olana kadar farkedemedim. Hiç bilmediğim için erkek çocuğunu, ucunun öyle olması gerekiyor sanıyodum hatta geriye çekiyodum derisini. Çekemiyormuşum ama 🙄 meğer doğduğundan beri ucu yapışıkmış derisi de darmış. Doktor çekti eliyle dışarı çıkardı, pipisinin ucunu görünce ben şok oldum kanıyor zannettim hatta doktor güldü bana 🤭 tekrar yapışır derisi dar en iyisi sünnet dedi hemen yaptırdık çok şükür. Benim oğlum da rahat yapabiliyordu çişini ama Enfeksiyona sebep olur ilerde dedi doktor