Kızım aşırı derecede iştahsız asla bişey yedirtemiyorum dün çocuk doktoruna götürdüm ve vitamin değerlerine baktı B12 çok düşük dedi 100 çıktı 200 üzerinde olması gerekliymiş iğne yazdı kızlar sadece iğne tedavisiyle duzelirmi ekstra bişey yapmam lazımi bilgisi ollan lütfen bilgi verir mi