Benim oğlum 17 aylıktı aşırı bağlıydı memeye bende bıraktırdım ama ben sabır taşı falan kullanmadım her emmek istediğinde oyaladım ve sürekli anlattım artık süte ihtiyacın yok sen büyüdün vs ilk günler tabiki çok ağlıyorlar ama ona katlanmak zorundasınız ne kadar ağlarsa ağlasın sabırlı olun ve vermeyin ilk günü atlattıktan sonra gerisi Kolay