ilkgozbebegim benimki de tek uyku istiyor sanırım. Çünkü herhangi bir huysuzluk yapmıyor, eskiden uyku saati geçince çok huysuz olurdu, şimdi gayet konuşuyor eğleniyor. Hamileliğim iyi gidiyor teşekkür ederim, bulantım falan yok şükür, bolca acıkıyorum 😂 habire canım bir şeyler istiyor. 12 haftalık olmuş, dün gördük onu da 😊