Gnyarknnn hangi okula kayıt yaptıracaksanız onların sayfalarına bakmanız gerekiyor genelde tarihler oralarda yazıyor 🥰 bu sene kaydettirdim oğlumu sistem öyleydi özel ve devlette de. Özellerde belli bi Aralık yok diye biliyorum erken kayıt olarak. Sayfalarında genelde Şubat ayında erken kayıt görmüştüm geçen sene