Kızlar bebeğim 9 aylık geceleri haal süt için 1 veya 2 saate nir uyanıyor. Uzun uyuyamıyor bu yüzden alıştı sanırım.
Biberonla alıyor anne sütünü emzirmiyorum.
Kademeli olarak nasıl bıraktırabilirim.
Sabah uyanmasına kadar, akşam yatarkende içtiği süt dahil 4 beslenme yapıyor 🤤