Arkadaşlar oğlum 15 aylık son 5 aydır falan uykuda bezi taşıyor bi büyük boya geçtik olmadı en iyisini en uzun süre sızdırmayanı aldık olmadı anormal şekilde su içiyor gece gündüz sürekli su içiyor doktor bişey olmaz dedi ama uykuda 3 biberon su bitiriyor sadece gece uyku arasında 20 dkda bir kalkıp su içmek istiyor uykuda toplam 1 litre içiyor öyle içmek istiyor ki eşimle oğlumun odasına taşındık çünkü artık çok zor geliyor yataktan kalkıp onun odasına zırt pırt gelmek. Gecede 3 bez değiştiriyorum alarm kurup yinede taşırmış oluyor kıyafetleri değiştiriyorum bezini değiştiriyorum yatağıda ıslatıyor ben ona kurban olym sinirlenmiyorum ama artık çok üzülüyorum bazen fark etmiyorum ıslak ıslak uyuyo oluyo ıslanan yerleri buz gibi oluyor artık bir çare arıyorum yardım edin su vermemem imkansız içene kadar ağlıyor azıcık verym desem yine imkansız o istediği seviyede içene kadar biberonu kendi elinden bırakana kadar suyu içmezse yine ağlıyor bu arada hiç bir zaman gece beslenmesi olmadı 5 aylıkken gece beslenmesini kendi kendine kesti yani süt arama gibi bir durumu yok zaten çokta emmedi beni ne bu nereden çıktı bu sevda bu kadar aydır ben deli olucan yardım edin 😭😭😭😭😭😭😭😭