Kızlar merhaba, normalde istanbulda yasıyoruz o yüzden nem ile ilgili bir sorunumuz olmuyor fakat bu aralar memlekete geldik nemlendirme makinemizde vardı fakat acil geldiğimiz için yanımıza alamadım, çok uzun süre de kalmayacağımız için yeni bir nem makinesi almak istemiyorum, peteklerin üstüne su koyuyorum ama hala odanın nemi 35 38 arası değişiyor nasıl arttırabilirim fikirlernizi alabilir miyim?