sebur Kızlar aranızda yeni dogum yapıp doğum kontrol ilacı kullanmaya başlayan var mı? Birde emziren anneler? Emziren anneler farklı bir doğum kontrol ilacı kullanıyormuş isimlerini yazabilirmisiniz?
gizemkili sebur doğumdan bir ay SONRA zlynda kullanmaya başladım kontrole gittiğimde doktorum yazmistu 9 ay oldu hala emziyorum ve kullanıyorum emzirenler kullanabilir
aysebb sebur Ben Zlynda kullanmaya başladım 40 ım çıktından sonra 1 yıldır kullanıyorum hatta 13 aydır. Adet olmayı beklemeden direk başlayabilirsiniz