beyazzkuguu anneann ne zaman isterse. Bu yarım saate birde olabiliyor bazen 2 3 saate birde tamamen huysuzluğuna bağlı
nursumdem Kimse yanıtlamadığı için yanıtlamak istedim emziremiyorum ancak 4 saatte bir 150-200 ml arası süt sağıyorum o şekilde besliyorum
anneann nursumdem bebeğim 7,5 aylık ek gıda alıyor günde iki öğün üç ara öğün şeklinde ama beni emmek istemiyor günde iki yada üç kez emiyor bu ideal mi yoksa azmi ek gıda aldığı için mi emmiyor kilosu ve boyu ebeye göre çok iyiymjs
anneann ADLina bebeğim 7,5 aylık ek gıda alıyor günde iki öğün üç ara öğün şeklinde ama beni emmek istemiyor günde iki yada üç kez emiyor bu ideal mi yoksa azmi ek gıda aldığı için mi emmiyor kilosu ve boyu ebeye göre çok iyiymjs
anneann ADLina bebeğim 7,5 aylık ek gıda alıyor günde iki öğün üç ara öğün şeklinde ama beni emmek istemiyor günde iki yada üç kez emiyor bu ideal mi yoksa azmi ek gıda aldığı için mi emmiyor kilosu ve boyu ebeye göre çok iyiymjs
anneann beyazzkuguu bebeğim 7,5 aylık ek gıda alıyor günde iki öğün üç ara öğün şeklinde ama beni emmek istemiyor günde iki yada üç kez emiyor bu ideal mi yoksa azmi ek gıda aldığı için mi emmiyor kilosu ve boyu ebeye göre çok iyiymjs
beyazzkuguu anneann bana iki ya da üç çok az geldi ama bu işin uzmanı değilim her bebekte farklı. Benim kızım akşama kadar 6 7 kere emiyor sadece öyle sakinleşiyor ek gıdası da eh işte diş döneminde olduğu için biraz iştahsızlık başladı ama ona göre de yine iyi yiyor
nursumdem anneann benim bebeğimde sadece anne sütüyle besleniyor sıfır katı gıda bakın abartmıyorum gerçekten sıfır katı gıda ne yaptıysam yediremiyorum tamamen bebekten bebeğe değişiyor diye düşünüyorum
egebuse Gün içerisinde ek gıda ile karnı doyduğu için çok fazla talep etmiyor emmeyi. Uyku öncesi biraz emiyor sadece. Bana da az gibi geliyor ama istese emer diye düşünüyorum 😏
anneann nursumdem kafanıza takmayın 6. Ayda asla bebeğime birşey yediremedim hep oguruyor kusuyordu eşimi hep arayıp askimmm Metehan birşey yemiyorrr ben bu çocuğu besleyemiyorymm diye milyon kez aradım daha sonra ara verdim herhlde hazır değil diye 6 . Ayin sonuna doğru herşeyi önüne koydum kendisi dokunarak yesin diye şuan iyi gidiyoruz belkide sizin bebiş de hazır değildir