dnzderin Merhaba 2. bebeğime hamileyim tam 9 haftalık oldum. 10 gündür lekelenme şeklinde kahve tonlarında akıntı geliyor. Doktora sürekli gittim bu 10 günde bebekte sıkıntı yok rahmede yakın değil dedi doktor. Ama fitil ve bir ilaç daha verdi düşük önleyici. Aynı şeyi yaşayan oldumu ? Nasıl sonuçlandı? Bazen bu durum düşük tehlikesi bazende bir çok kadında olabiliyor dedi.
limonzeytinmom dnzderin benım 2. Bebeğimde oldu 3.ayın sonuna kadar hemde 🙄 bebek var ama düşme ihtimali var kanama vardı baya regl olur gibi 2 sefer acil sekilde korkudan hastaneye gittim düşük mü yapıyorum diye. Fitil iğne hap kullandım. İğne 1 kere yapıldı. Durmadı kanamam. Meğerse büyük kzıım emziriyorum o kanama varsa emzirmemem gerekirmiş 🤦bana bunu 4.Ayda gittim başka doktor söyledi. Herşeyi baştan anlattım sordu çünkü bu ilaçları neden kullandın diye. Dedim böyle böyle. Büyük kızımda car emziriyorum dedim. Emzirme kanama yapar emzirmeyi bıraksan o kanama d olmazdı neyse ki dyrmus suan bişey yok ama kesebiliyorsan kes yeter dedi. Kızım 21 aylıktı zaten bende kestim. Suan kızım 1 yasında 😄 bişey olmadı ama bol bol yatıp dinlendim ani hareketler etmedim 4 ay. Kız kardeşime gidip kaldım o kızıma baktı ben yattım sürekli. Ama 5.ayfan sonra da bir enerji geldi dogum gidene kadar sürekli hareket halindeyim ama sürekli 😄 bir daha kanama olmadı
sevimliidostlarr dnzderin kan uyuşmazlıgınız varmı? Benımkı 9.haftada oldu fitil başladım düşük rıskım yoktu. Genelde erkek bebeklerde olur derler yerleşme kanaması
Poncikkkk dnzderin ben ilk gebeliğimde yaşadım bunu progestan fitil verdi ilişkiyi yasakladı genelde bu yerleşme kanaması oluyor ama yinede dikkat et ağır taşıma bir sğre eşinle ilişkiye girme sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini bir sıkıntı olmadı cok şükür sağlıkla kucağma aldım bebeğimi ya senden ricam biz ikinci çocuğu düşünüyoruz denedik ama hamile klmadım bana dua eder misin hamile kalaym diye
ikiprensesannesi06 dnzderin 9 haftada başladı kanama alanı saptandı 9 haftaya girdim bildiğiniz kan akıyordu kan boşaldı birden çok korktum bebeğimi kaybettiğimi sandım ama çok şükür hayata tutundu 13 haftaya kadar kahverengi lekelenmem oldu geçti tekrar ara ara lekelenme oluyordu çok şükür şuan bebeğim doğdu ve 7 aylık
ikiprensesannesi06 dnzderin yok erken doğum olmadı 38 haftada doğdu tek söyleyeceğim çok dikkat etmeniz ev işi yapmamanız ve sürekli istirahat etmeniz ve progestan kullanın düşük önleyici fitil
Deryaberila ikiprensesannesi06 merhaba süreciniz nasıl devam ediyor benim 6 haftalık hamileyim kasıklarımda ve belimde sancılar oluyor bıcak saplıyormış gibi hatta agrılar olduktan sonra kanamam oluyor böyle lekelenme gibiler sizin nasıldır
minigimbenimm 5 haftalıkken çok yoğun bir kanama yaşadım. 16. Haftaya kadar kahverengi lekelenmem sürdü. Korkmayın sağlıklı bebeğe birşey olmuyor. Siz yinede dikkat edin kendinizi yormayın. Doktorunuz fitil önermiştir zaten
dnzderin sevimliidostlarr Kan uyuşmazlığımız yok. İlki erkekti onda yaşamadım hiç bu böyle oldu. Bundada bulantı uyku halsizlik yaşamıyorum ters oldular 😀
dnzderin Poncikkkk Tabiki etmezmiyimm inşallah en kısa sürede sağlıklı şekilde hamile kalırsınız 😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻
gmzshn dnzderin benimde 2.gebeliğim 2.sinde bende 6 haftalıkken aynı sorunu yaşadım ama bende lekelenme gelmedi birden biraz kan aktı doktoruma gittik bebek iyi kese iyi herşey iyiydi sizin gibi ilaçlar kullandım sonra bıraktım 12 haftalıkken bu sefer daha çok şarıl şarıl kanlar aktı neye uğradığımı şaşırdım hemen doktora gittik yine bebek ve kese iyiydi hastaneye yatışımı verdi bu sefer kanamam aşırı fazla diye 2 gün yattım çoktım suan 13 haftalık hala ilaçlara devam ediyorum. Öncesinde kesenin altında kanama falan yoktu ama bu sefer içten kesenin altında kanama olmuş kontrole gittik hala geçmemiş kesenin altında ki kanama. Doktor genetik tahlil istedi yurt dışına gönderilen onu yaptırdık sonucunu bekliyoruz.
Duriskonunannesiii dnzderin her 3 gebeligimde de kanama yaşadım , kahverengiyse hiç korkmayin ,son gebeligimde kırmızıya yakın bile gördüm ,tüm gebeliklerim boyunca da hiç dinlenme fırsatım da olmadı yani calisiyorum da çok şükür 2 sağlıklı evladım var .