burcuaytekin Konuşma gerliği anlattıpınız gibi biraz mevcut sanırım. Bunu yaşayan bir anne olarak yazıyorum . (Kiii bizde ekran 0 yani ona rağmen) bir de 15 aylık oğlum var. Şu an büyük oğlum 3 yaş 5 aylık .Kreşe gidiyor öncelikle ekransız hayat , eğer imkanınız varsa bir dil terapisti öneririm yoksa da bulunduğunuz il de eğitim araştırma hastanesinde var bizim çocuk doktoru alan açıp dil terapistine bilgisayarından yönlendiriyor. En azından bir görür. Geç kalmadan gizel anne adım atmanız gerekiyor.